Obchodní podmínky

1) OBJEDNÁVÁNÍ

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.

Nezapomeňte uvést označení zboží, barvu, velikost, počet kusů a především kontakt na sebe.

2) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata okamžitě, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. U některých objednávek (větší množství, nedostupné zboží apod.), Vás budeme kontaktovat telefonicky.

3) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 1 hodiny zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést číslo objednávky, Vaše jméno, e-mail a popis objednaného zboží.

4) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme vybraným dopravcem, poštovné činí 180,- Kč při platbě dobírkou, 120,- Kč při platbě předem na účet. Při objednávce nad 5000,- neplatíte poštovné.

V případě zasílání zboží do zahraničí si vyhrazujeme právo poměrně zvýšit poštovné. O změně poštovného vás budeme informovat mailem po obdržení objednávky.  Do zahraničí zasíláme pouze balíky jejichž délka je menší než 150cm.

5) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je 2 až 10 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme vás neprodleně kontaktovat.

6) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva ...) vám nepoužité a nepoškozené zboží s originální etiketou vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

U nás nepodstupujete žádné riziko, veškeré zboží můžete vrátit zpět do 14 dnů od převzetí zásilky.
V případě, že si u nás objednáte montáž vázání na vámi zakoupené lyže, nebo pouze předvrtání lyží, není v tomto případě již možné uplatnit vrácení zboží do 14 dnů od vašeho převzetí. Totéž platí i u kolečkových lyží.

POSTUP:

1) pokud je to možné, informujte nás předem telefonicky, či e-mailem 
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu 
3) zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv poškození, zasílejte prosím v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií o koupi zboží v našem obchodě 
4) je-li zboží v pořádku, okamžitě Vám složenkou nebo převodem na bankovní účet peníze vrátíme 
5) peníze budou vráceny za zboží i za poštovné

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

a) běžným opotřebením 
b) nesprávným použitím výrobku 
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) pokud je to možné, informujte nás o reklamaci telefonicky či e-mailem
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, spojení (telefon, e-mail) a vaši adresu 
4) kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží k nám.

9) INDIVIDUÁLNÍ ÚPRAVA ZBOŽÍ NA ŽÁDOST ZÁKAZNÍKA

Pokud je zboží při prodeji individuálně upravováno na přání zákazníka, nevztahuje se dle Občanského zákoníku §53 odst. (7) pís. c) na takto uskutečněný obchod právo na vrácení výrobku do 14 dnů bez udání důvodu.